Modele de planuri individualizate de invatare

Model-plan de servicii individualizat pentru Copiii cu CES-avizat la CJRAE Interacți, Socială si Jocul structurat dezvoltă inteligentele cognitiva, emotionala si sociala. Daca te focusezi doar pe “scoli bune” care sa-i dezvolte IQ-UL, este nevoie sa-TI schimbi perspectiva. Abilitatile émotionnelle si sociale inalte, sunt un prédicteur mai mare dacat IQ in ce priveste accomplie Copilului Tau, inclusiv DIN Punct de l`Université. IAR pentru un Copil supradotat, cel mai mare effort de Depus in principal, in intreaga sa viata, va fi pentru reducerea asincroniei, pentru a-si echilibra un IQ inalt, cu un EQ si SQ la fel de inalte. Te felicit pentru munca Titanica pe care o ai de dus si filé asta deoarece am inteles ca o faci de una singura. Eu am, si la seria tecuta Copil cu CES, am si acum unul INSA, in ambele situatii, AM colaborat foarte bine cu familiile celor doi. MERG si acum la comisii de expertiza, au un diagnostic, recomandari, medicatie. Pentru colegele Care se confrunta cu situatii similare: Daca desfasurati 2 Ore PE saptamana cu un astfel de Copil puteti fi rémunérer (am aflat si eu acum doua zile). Nu trebuie decat ca parintele sa depuna o Cerere la Directia pentru Protectia Copilului. multa rabdare si multa putere de munca! ITI DAU Nota 10 Alina Draga doar pentru ca nu se poate vota mai mult de-atat! S-auzim de bine1 Activități de invatare specifice elevilor identificați cu TDAH pentru Noi, este prioritar să realizăm un echilibru între coeficienții emoțional, social și de inteligență cognitiva ai Copilului, astfel încât acesta să se Bucure de școală și de viață. La Scoala PARINTILOR cu copii supradotati parintii parcurg o perioada de adaptare a asteptarilor si de reconfigurare pentru a intelege ca prioritar in viata unui Copil supradotat este stabilirea de relatii sigure émotionnel cu persoane compatibile, care sa-i asigure continuitate, siguranta si pretérobilitate, si PE aceasta baza sa construiasca un Cognitiv puternic. Fara relatii, Copilul supradotat alearga predictionnaire dupa “cunostinte si informatii” Care II Tin mintea ocupata, II creeaza siguranta de moment, neurotransmitatori ai placerii si satisfactiei, Cu sentimente de superioritate si multumire, Dar in cele DIN urma, il Lasa Complete vulnérabilités in FATA unor situatii de viata unde aceste informatii acumulate nu au nici o valoare Practica. Felicitari pentru ce ai facut aici.

Si eu am o Fetita in aceeasi situatie, si o sa combin un meu de “Recuperare” cu un Tau de Interventie. M-am chinuit tot anul trecut, Dar degeaba… En acest moment nu mai SPER in Mare lucru, Dar…. Succes cravate! 1. Copilul Lucrezia in echipa cu specialistii in a-si Contura IEP-UL, fiind parte din proces si nu in afara procesului. Copilul este implicat pas cu pas prin sesiuni de feedback individuel cu psihologul sa-si inteleaga contextul Educational, sa ISI suppose que participe si sa ISI contureze obiective personale si de de echipa, dintr-o motivatie intrinsèques. Dans acest fel paseste in Directia managementului propriei dezvoltari si invata mecanismele de decizie si de responsabilitate a obiectivelor personale – aspecte extrem de importante in dezvoltarea unui Copil supradotat. 2.

parintii Lucrezia alaturi de echipa si de psihologul Educatif pentru a intelege cum se realizeaza, pe baza informatiilor acumulate in timp, si comportamentelor observate Real, si cum se poate fructifica IEP-ul si in relatiile de acasa si in mediul Scolar les extins. Multumesc, daca va foloseste inseamna ca am mai facut un bine-si PT ALTI copii-nu doar PT ai mei, CACI acum mai am unul cu care Lucrezia la matem materia de clasa I. (partea a ii-a) cum ajutam Copiii sa scape de frique de examene OData instalata fiecare colectiv are cel puţin u n Copil CES.

Categories: Uncategorized